Круиз "5 гръцки острова - Родос, Крит, Милос, Миконос, Санторини и Кушадасъ"! Автобусен транспорт и 7 нощувки на човек във вътрешна каюта Ð

Круиз "5 гръцки острова - Родос, Крит, Милос, Миконос, Санторини и Кушадасъ"! Автобусен транспорт и 7 нощувки на човек във вътрешна каюта Ð


Цена: 149900лв

Сподели във Facebook Сподели във Viber Сподели във Whatsapp Сподели във Skype Сподели чрез Email

Цена: 149900лв

Круиз "5 гръцки острова - Родос, Крит, Милос, Миконос, Санторини и Кушадасъ"! Автобусен транспорт и 7 нощувки на човек във вътрешна каюта Ð

Описание на офертата:

Предлагаме ви ÐºÑ€ÑƒÐ¸Ð· на база All Inclusive със Celestyal Cruises (ex. Louis Cruises) и техният седемдневен маршрут "Idyllic Aegean" Ñ осигурен транспорт. Ð–ивотът на борда на Celestyal Crystal е забавен, приятен и спокоен. Това е вашето бягство към свят на спокойствие и морски приключения в Егейско море. На борда ще откриете основен ресторант, 2 салона, 5 бара, кафе, зона за деца, магазини, библиотека, салон за красота, 2 басейна, хидромасажни вани, фитнес и СПА център.   

Условия на офертата:

  • Ваучерът Ðµ валиден за следните дати Ð½Ð° отпътуване:
  • 24.07.2021 г.
  • 28.08.2021 г.
  • 04.09.2021 г.
  • Едно лице може да закупи неограничен брой ваучери.
  • Запитването за свободни места НЕ е РЕЗЕРВАЦИЯ! След заплащане на ваучера, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се обадете на изписания телефон в горния му десен ъгъл, за да направите своята РЕЗЕРВАЦИЯ.
  • Автобусен транспорт + 7 Ð½Ð¾Ñ‰ÑƒÐ²ÐºÐ¸ за един човек Ð²ÑŠÐ² вътрешна каюта на база All Inclusive на борда на Celestyal Crystal за 1499 Ð»Ð². Ваучер за 260 лв. и доплащане в офиса на агенцията 1239 Ð»Ð².
  • След като закупите ваучер до 3 дни трябва да Ð±ÑŠÐ´Ðµ подписан клиентският Ð´Ð¾Ð³Ð¾Ð²Ð¾Ñ€ в офиса на агенцията като заплатите 30% от първоначалната сума. Останалата сума по пакета Ñ‚рябва да бъде доплатена Ð´Ð¾ 20 Ð´Ð½Ð¸ преди отпътуване;
  • Ваучерът включва:
  • Tранспорт от София Ñ лицензиран автобус за международни превози от София, Дупница, Благоевград до кораба и обратно;
  • 7 нощувки за един човек на круизен кораб в IA вътрешна каюта;
  • Ваучерът важи за настаняване в двойна IA вътрешна каюта, при максимална заетост на редовните легла - двама пълноплащащи;
  • База на изхранване на кораба All Inclusive с нелимитирана консумация на местни и определени вносни алкохолни и безалкохолни напитки – Узо, Мастика, Гръцки Коктеили, вносни – Campari, Sandesman, Pastis, Amaretto Disaronno, Kahlua, Cointreau, Baileys, whiskey, bourbon ( Johnnie Walker, Jameson, CuttySark, Jim Beam и др ) джин, ром, водка, текила и различни класически коктейла, бира, вино на чаша, шампанско на чаша;
  • Екскурзия до Ефес – Турция ( организирана от корабната компания );
  • Екскурзия на остров Родос - Акропола на Линдос;
  • Такса обслужване на борда на кораба – 6 евро на човек на ден за възрастен и 3 евро на ден за дете от 2 до 11.99 години - включена в цената;
  • Медицинска Застраховка Асистънс с покритие 2000 евро за лица до 65 год.; 
  • Експерт - водач по време на пътуването, който отговаря за всички административни формалности;
  • Представител на фирмата по време на целия престой;
  • Ваучерът не включва:
  • Транспорт от Пловдив - 20 лв. - в една посока;
  • Доплащане за медицинска застраховка за лица над 65 години - 10 Ð»Ð².;
  • PCR тест за влизане в Гърция - 60 лв.;
  • Антигенен бърз тест - 20 лева;
  • Такса престой в Гърция (влиза в сила от 01.01.2018 г.): 0.50 EUR на стая на ден в хотел 2*; 1.50 EUR на стая на ден в хотел 3*; 3.00 EUR на стая на ден в хотел 4* и 4.00 EUR на стая на ден в хотел 5* (заплаща се индивидуално на рецепцията на всеки хотел!).;
  • Допълнителни екскурзии при слизане от кораба (организирани от корабната компания) – заявяват се по желание и се доплащат допълнително;
  • Панорамна обиколка на Атина с местен лицензиран екскурзовод на български  ( след слизането от кораба в Понеделник ) - 25 евро на човек, цената включва транспорт и екскурзоводска беседа, цената не включва входна такса за Акропола - заявя се при сключване на договора;
  • Застраховка "Отмяна на пътуване" се издава само и единствено по желание на клиента в деня на сключване на договор за организирано пътуване според общите условия на ЗАД "Алианц България";
  • Лични разходи;
  • Необходими документи:
  • Валиден документ за самоличност – лична карта  Ð¸Ð»Ð¸ международен паспорт Ð²Ð°Ð»Ð¸Ð´ÐµÐ½ 6 месеца след датата на връщане;
  • За дете под 18 години, непридружавано от единия Ð¸Ð»Ð¸ от двамата си родители, е необходимо нотариално заверено пълномощно ( копие и оригинал)  от единия или двамата родители и задграничен паспорт;
  • Застраховка „Отмяна на пътуване“ поради COVID-19:
  • Ако застрахованото лице се разболее от COVID-19 или е поставено под карантина поради съмнение за заболяване и следователно трябва да отмени планирано пътуване, застраховката покрива възстановяването на разходите за анулиране на пътуването;
  • Заболяването на съпруг/а или близък роднина, който не пътува, също се счита за причина за анулиране на пътуването, при условие че лицето има живото застрашаващо състояние поради COVID-19 и се нуждае от интензивни грижи в болница;
  • Други причини за отмяна на пътуването, покрити от застраховката:
  • Включват медицински и немедицински причини, съкращаване от работа и др. описани в Общите условия по застраховката;
  • Важно уточнение: Ð˜Ð·Ð´Ð°Ð´ÐµÐ½Ð¸ предупреждения за пътуване, страх за предприемане на пътуване или груба небрежност остават като изключени събития.;
  • Пандемия и епидемия продължават да съществуват като изключения в Общите условия. Например ако пътуването бъде отменено от туроператора заради COVID-19, това събитие е изключен риск по застрахователното покритие;
  • Събития изключени от обхвата на застраховката са:
  • Пътуване до държави/райони, за които властите са издали официални предупреждения за пътуване (степен 5 или 6);
  • Страх от предприемане на пътуване;
  • Отказ за спазване или несъобразяване с правила и разпоредби в съответната дестинация;
  • Груба небрежност и умишлено заразяване с COVID-19;
  • Условия за настаняване и пътуване:
  • Медицинската застраховка по пакетите за организирано пътуване е на ЗАД "Уника Живот". Съгласно Общите условия по застраховката „Помощ при пътуване” при необходимост от медицинска помощ, Застрахованият лично или чрез упълномощено от него медицинско или друго лице, е длъжен незабавно да се свърже с Асистанс компанията "КОРИС БЪЛГАРИЯ" ООД на тел. +359 2 90 30 112, е-mail: operations@coris.bg Ð¸ да предаде необходимата информация на български или английски език. В случай, че Застрахованият не изпълни това задължение и не уведоми Асистанс компанията, като при това самостоятелно или чрез друго лице организира оказването на медицинска помощ, при предявяване на претенция към Застрахователя след завръщането си в България, той му възстановява разходи до 100 (сто) Евро, независимо от размера на действително извършените и при условие, че събитието е покрито по условията на застраховката;
  • При настаняването в тройни стаи (TRPL; DBL + ex. bed), третото легло е допълнително;
  • При настаняване на 2 възрастни с 1 или 2 деца (DBL + 1 chd; DBL + 2 chd), третото и четвъртото легло винаги са допълнителни, тип разтегателни. Децата ползват намаления, само ако са настанени в стая с двама пълноплащащи възрастни;
  • Стаи с изглед към морето, се гарантират само след предварително направена резервация за такава и е възможно само, ако е обявена цена за такива;
  • Настаняването в хотелите е след 14:00 ч., а освобождаването на стаите е до 12:00 ч. в деня на отпътуване;
  • В деня на пристигане преди 14:00ч. и в деня на напускане след 12:00ч. всички услуги в хотелите се ползват срещу заплащане, включително храни и напитки;
  • Броя на храненията в хотелите съответства на броя резервирани нощувки. При резервация за 5 нощувки се ползват 3 закуски;
  • Точният час на отпътуване от България, номер на автобуса и телефон на представителя на TA се съобщават два дни преди отпътуване, като клиентите имат задължение сами да се информират за детайлите.
  • Настаняването в автобусите е според датата на записване.
  • Туроператорът не носи отговорност за загубен, откраднат или забравен багаж по време на пътуването или престоя в съответния хотел.
  • Всеки хотел определя индивидуално цените и условията за ползване на допълнителните услуги на територията на хотелския комплекс;
  • Туроператорът и местните партньори могат да указват съдействие в случай на нужда от медицинска помощ, но не носят отговорност при неспазване на общите условия на застрахователя от страна на потребителя;
  • Важна Ð¸Ð½Ñ„ормация:
  • Круизната компанията изисква пасажерите да се качат на борда на кораба не по-късно от 1 час преди обявения час на отплаване. ÐŸÑ€Ð¸ закъснение, компанията разглежда пасажерите като "no show".
  • Обичайно чекирането за качване на борда започва 3 часа преди часа на отплаване за круизите с продължителност над 7 дни, и 2 часа преди отплаване за круизите с продължителност 3-4 дни.
  • На бюро Регистрация се преминава през check-in за проверка на билет и документи. Пасажерите попълват няколко бланки и формуляри с персонална информация, необходима за безпрепятственото преминаване на паспортните формалности в различните пристанища от маршрута.
  • С оглед улесняване на процедурите по качване/слизане в отделните пристанища от маршрута, екипажът може да задържи международните паспорти на пътниците на рецепция за периода на цялото пътуване. В замяна на паспортите пасажерите получават квитанция, срещу която взимат паспортите си в края на круиза.
  • След проверката за всеки пасажер изважда бордна карта, която служи както за идентификационна карта при качване и слизане от кораба, така и за разплащателно средство на борда. За тази цел на всеки пасажер се открива бордна сметка, в която се натрупват сумите за разходите, направени на борда на кораба по време на цялото пътуване.
  • Круизната компания може да промени кораба по свое усмотрение, по всяко време преди началото на круиза.
  • Цените с включени отстъпки за ранно записване са валидни само при направена резервация и плащане до обявените дати; Не се допускат никакви промени при вече направена и платена резервация за ранно записване. При невъзможност на туриста да пътува при резервация за ранно записване, внесените и платени суми не се възстановяват;  Ð’ случай на отказ от пътуване при направена и платена резервация по ранно записване, сумата може да се използва за друга дата на пътуване с допълнително заплащане по стандартните тарифи, само ако са спазени сроковете за отказ от пътуване съгласно договор с клиента;
  • Цената е валидна при минимум 25 Ñ‚уриста; Срок за уведомление за непровеждане на пътуването при ненабран минимален брой участници – 7 Ð´Ð½Ð¸ преди заминаването;
  • Пътуването е без задължителни медицински изисквания за имунизации;
  • Допълнителните екскурзии се заявяват и заплащат в България, най-късно с доплащането на пакета. Водачът придружава по време на екскурзиите и помага с Ð¿Ñ€ÐµÐ²Ð¾Ð´Ð°;
  • При промяна цените на входните такси за обектите и ресторантите, същата ще бъде променена и прекалкулирана;
  • Авиокомпанията си запазва правото за смяна на часовете на излитане и кацане, за което туроператора ще информира своевременно потребителите;
  • Туроператорът НЕ носи отговорност при промяна на музейните такси и работното време на музеите. Възможно е да настъпят промени. Туроператорът си запазва правото на промени в последователността на изпълнение на програмата по независещи от него причини и не носи отговорност за туристи, недопуснати от съответните гранични власти;
  • Туроператорът запазва правото на промяна при необходимост на часовете на излитане;
  • В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ прекрати доброволно своето пътуване, през времетраенето му, всички допълнителни разходи, включително и транспортните, са за негова сметка.
  • ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли правото си на пътуване на трето лице в срок съобразно спецификата на дестинацията, издаване на самолетни билени по международни полети и не по-късно от 30 дни преди датата на тръгване., като се задължава да заплати на ТУРОПЕРАТОРА само дължимите суми, свързани с евентуалното преиздаване на билетите.
  • Информация относно здравните изисквания: PCR тест е необходим за пътуване към ОАЕ направен до 72 часа преди отпътуване.
  • Пътуване на лица с ограничена подвижност: ÐŸÑŠÑ‚уването като цяло НЕ Е подходящо за лица с ограничена подвижност.
  • При промяна в цената с повече от пет процентни пункта, ще бъде начислена горивна такса за доплащане до 30 дни преди отпътуване;
  • Възможна е промяна в часовете на полета, както и въвеждане на такса гориво при промяна цената на горивата!
  • Туроператор Анатравел Ð¸Ð¼Ð° сключена застраховка “Отговорност на Туроператора” по смисъла на чл.97 от Закона за туризма, с полица №:1329200051000004  Ð½Ð° ЗК „Дженерали Застраховане”АД
  • Условия за анулация:
  • Пътуващите имат право да прекратят едностранно договора по всяко време преди започването на изпълнението на туристическия пакет, след заплащане на съответните суми според условията за анулации и неустойки;
  • В случай на отказ от пътуването, фирмата възстановява заплатената сума при следните удръжки:
  • до 46 Ð´Ð½Ð¸ преди датата на отпътуване: 35% неустойка;
  • при по-малко от 46 Ð´Ð½Ð¸ от датата на пътуване: 100% от целия договор;
  • В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ прекрати доброволно своето пътуване, през времетраенето му, всички допълнителни разходи, включително и транспортните, са за негова сметка;
  • ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли правото си на пътуване на трето лице в срок съобразно спецификата на дестинацията и Ð¸Ð·Ð´Ð°Ð²Ð°Ð½Ðµ на самолетни билети по международни полети, като се задължава да заплати на ТУРОПЕРАТОРА само дължимите суми, свързани с евентуалното преиздаване на билетите;
  • Анулации без неустойка и връщане на суми:
  • При анулация на пътуването от страна на ТО, сумата се възстановява в рамките на 7 дни от деня на анулацията;
  • При невъзможност от пътуване, поради забрана или ограничения в следствие на епидемиологична обстановка свързана с COVID 19, Ð·Ð°Ð¿Ð»Ð°Ñ‚ената сума се възстановява в пълен размер в рамките на 14 дни от датата на отпътуването.
  • Изключение прави само случай на развитие на епидемиологичната обстановка и възпрепятсване на пътуването поради затваряне на границите на България и ОАЕ. В такъв случай туроператора се задължава да възстанови внесената от потребителя сума в срок до 14 дни след датата на отпътуване.
  • Всички условия на grupovo.bg ТУК.

ОЩЕ Почивки в чужбина